Gårdagen <3

Igår så hade jag ont i huvudet så jag tog tablett och la mig igen och vaknade vid åtta, eller något.
Ringde mamma som skulle till Säffle på möte så jag fick åka med henne, tack! <3
I skola så gick jag igenom ett kapitel i matten som jag hade missförstått, och räknade o några tal på provet sen fixade det sig ;)
Fick även hjälp av mattegeniet Thomas ^^
Mamma var i skolan en stund med, på lunchen åkte vi till 45:an huset för jag skulle köpa en macka att äta, passade på att gå in på Kappahl, blev lite underkläder för mig och mamma köpte ett par byxor :)
När jag slutade åkte vill donken för mamma & Tobias skulle ha mat, jag nöjde mig med en glass!
kom hem, mamma & Tobbe åt, gick ut med hundarna och åkte till bräcke för att städa i logen, jag och Tobias hjälptes åt att diska och jag torkade av golvet i köket och hjälpte till på rännet. (:

Hemma sen var det bara att kasta sig i nästa bil för att fara till Säflle igen, när vi har kommit dit kommer micke på att biljetterna till Monster jam måste hämtas innan klockan sex då var klockan tio i :(
Båda två lite besvikna åkte vi vidare, man måste ju ha koden som micke hade på mailen, men vi åkte till spelbutiken där på 45:an huset och frågade om de hade en dator som vi kunde kolla mailen på och micke förklarade läget.
Han släppte in oss, snäll som han var till kontoret där andra än de som jobbar där inte får vara, skrev koden på ett papper och gav honom, han slog in koden och då stod det att paketet redan var utlämnat, ännu mer besvikna ringde micke då till ticknet som sa att nej det är inte uthämtat, sen kollade han igen och då funkade det.
Så vi fick våra biljetter iaf :D

Åkte sen och hämtade cykeln, som var i mkt sämre skick än den lilla sprickan på sadeln och lite rost.
Men men, vi håller på att fixa det.

Idag har jag ont i huvudet och är hemma från skolan, skulle ju igentligen till tandläkaren idag men jag avbokade den, känna lagomt kul att åka dit med migrän, nej tack!

nu ska jag lägga mig en stund till och se om det vill släppa, ska ta en tablett med. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback