En underbar stund med mamma & bror <3

När Tobias gick ut från fritids ropade jag på honom för jag skulle följa honom hem, praktikst ibland med balkong mot skolan :P
Började traska mot mamma dåå jag plötsligt hör "Hej Linda!" var Maria som sa det så jag stannade och pratade med henne sen kom även Eva (:
Kul kul ^^

Sen gick vi hem och skulle ta ut hundarna när mamma kom, jag hade Phil, Tobias med Casanova och mamma med Ana.
Sen åkte vi till Profab och kollade på skor och kläder sen passade vi på att åka till Örnäs och kollade, tog en fika och pratade lite.
Vet ni vad en underbar känsla är? Att se ens mamma lite småkär :D
Satt i solen och tjatade lite (:

Tobias kom med glasbitar och stenar haha! ^^^

Nu sitter jag på balkongen, har precis tagit en till Treo , som är hur äckligt som helst! Måste nog åka till farbror doktorn snart igen och få nått :P
Tiger skuttar runt mina fötter och letar efter nått att bita på, helst plast!
Busen där!

Micke kommer snart med kebabtallrik och godis och så ska vi kolla på galenskaparna, är de inte bara för roliga!?!?

Tog lite bilder förut med, de kommer är jag har lagt in dem på datorn.. (:
Senare ikväll eller imorgon.

-imorgon ska mamma komma till skolan och se hur det är, jag är STOLT över min mamma och SKÄMS INTE för att ha med henne bara så ni vet :D
Min mamma är bääst! (a)
Ska med henne hem sen och så ska vi ta ut hundarna och släppa dem lösa (:
Ska med dem till husvagnen en sväng och sen ska jag hämta CYKEL :D

Kommentarer
rose-marie säger:

Men gumman då....så glad jag blir att du vill jag ska komma till skolan :)

Ska bli kul att du följer med till husvagnen med....så kah vi fortsätta prata lite om ...

2009-05-25 | 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback