Efter regn kommer solsken!

Sov länge idag, var riktigt skönt!
När jag satt och åt frukost fick jag ett sms av Robin som undrade om vi kunde vara då, så jag slängde på mig strumpor, tjockare tröja jacka och skor och började gå.
Vi traskade hem till mamma och tog med oss Phil ut en sväng, släppte lös honom och så, det hade regnat hela tiden men nu spöregnade det så vi gick tillbaka till mamma, torkade Phil och Robin torkade håret :P
Sen skulle han till Karlberg för att äta med Sara tror jag hon hette.
Tog vägen utanför Margit och Alf för jag skulle till Södra och ge Tobias gummistövlar och regnjacka för den klanten hade gått till skolan med foppatofflor imorse, för att "himlen var blå imorse" söt troll (:
Hann inte långt in på vägen innan jag såg Margit ute på balkongen började prata lite och hon kom och låste upp porten åt mig,
gick in och pratade lite, var helt dygnsur bokstavligt talat! Så snälla Margit lånade ut strumpor och ett par mjukisbyxor. TACK!
Pratade lite och väntade på Micke som skulle komma efter jobbet, sen kom han så vi fikade (:
Hade ju inte hunnit iväg med grejerna till Tobias så jag fick springa iväg med hopp om att de inte hade gått iväg än men det hade de så jag sprang ner till hamnen och där var de så jag lämnade sakerna och sprang hem till Margit och Alf igen (:
Pratade lite till sen åkte vi hem och tvättade, Micke åke och grejade lite med bilen :) Han fick grejer idag, dock inte det han väntat på i fler veckor, dålig stil tycker jag men men!

Sen åt vi tacos resterna och nu har vi kollat på Talang och kollar just nu på Singing Bee, har gjort om designen på bloggen nu, börjar äntligen hitta något jag gillar faktiskt, har även hjälpt
Marie med bloggdesign (:

Är faktiskt rätt så trött, blev det efter maten!
Får hoppas ja kan sova denna natten helt iaf, har börjat sova dåligt, vaknar flera gånger per natt och har ibland svårt att somna om, aja det går väll över någon gång!?

Nu i eftermiddag/kväll tittade solen fram, skönt!
Hoppas att det blir bra väder imorgon, ska kanske ta årets första fisketur isf, *keep our fingers crossed*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback