Du kan alltid lita på mig (:

I torsdags när jag kom hem så åt vi en macka,  slängde på sommardäcken på pickupen och åkte till Calderys, jag slängde av vänsterframdäck så micke kunde byta bromsklossar. Det tog lite tid så jag satte mig i solen med det blev as varmt så satte mig på bänken i skuggan :)

Sen skulle de andra däcken av så slängde av och på dem med, micke bytte bromsklossarna höger fram med (:

Efter det körde han hem mig så jag kunde börja med maten, blev som sagt köttfärslimpa :P
Sen gjorde vi inte så mkt, myste och hade det skönt!

Kollade på fyrverkerierna genom fönstret. (:

I går så gick vi upp ganska sent, efter frukosten skulle vi tvätta, medans maskinen gick färdigt så åkte vi till Rio och köpte mjukglass med choklad strössel (Y) ett måste!
Satte oss i parken i solen och myste, sen åkte vi hem och hängde upp tvätten, åkte därefter och handlade lite, började lite med maten sen ångrade vi oss och åkte och köpte utemöblerna vi hade pratat på (:
Var liiiiiite rörigt på jysk då, kom typ 5 minuter innan de stängde så alla möblerna de har ute och visar var typ precis innanför dörren men vi hittade stolarna och bordet så nu står det tryggt på balkongen,
Åkte hem igen, Micke monterade bordet medans jag slängde ihop maten ( :
Satt på balkongen och åt, riktigt mysigt att kunna göra det efter snart två år ^^

På kvällen myste vi i soffan och spelade xbox bl.a. Guitar Hero, Feeding Frenzy och så. Kul när man kan spela mot varandra :P
Kollade på tv också, without a trace och singing bee (:

Idag så vaknade vi rätt så sent :P
Åt frulle ute, sköönt!
Duschade och gjorde oss klara och åkte till pappa.
Satt och tjatade lite, sen tog jag och Micke cabben och drog till kyrkan, kollade till framor och farfars grav, R.I.P <3
Var inte så fint som det brukar kanske beror på att "spöket" har hand om det i år.

Åkte till Säffle och åt på donken, och åkte hem. :P

Nu ska jag äga ut Micke på GH :)
Älskar Dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback