Den perfekta dagen (:

Micke gick upp och åkte till jobbet imorse, medans jag sov kvar (:
Gick upp och slappade lite, försökte spela xbox men det hänger sig hela tiden så det ska kanske in på lagning.
Började med maten vid halv ett, Micke hörde av sig och sa att de hade krångel på jobbet så han blev sen hem, men han kom hem till typ kvart över ett iaf och sa att de hörde av sig om de behövde hjälp så vi grejade klart med pizzan nästan, jag skärde upp sallad och micke åkte för att köpa kebabsås och då ringde de ifrån jobbet och ville ha hjälp och då hade jag redan tagit in pizzan så jag fick ta ut den (:

Hoppade in i duschen, spelade lite på datorn och så satte jag igång ugnen igen när Micke ringde och var på väg hem,
satte in den i ugnen, Micke ringde till supporten för xbox, tog ut pizzan och åt.

Bestämde oss för att åka ut en sväng, när vi inte hade tvättstugan som vi trodde, så vi åkte till Getebol och kollade på hur det såg ut där (;
Tänkte fiska men det var så långgrunt så vi sket i det :P
Åkte och gick en liten promenad i skogen lite längre mot Åmål (:
Sen åkte vi faktiskt till Tössestugan och tog en fika och fortsatte till hmm kommer inte ihåg vad det hette men iaf är en stugby utanför Tösse :P

Sen åkte vi hem, jag kollade på Without a trace, talang (slutet iaf) och nu kollar jag på Berg flyttar in, är hos Niklas Strömsted, ååå han är ju sååå bra ! Faktiskt!

Nu ska jag kika på Berg flyttar in ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback