<3



Bilderna högstuppifrån längst till vänster:

* Cane, saknar dig gubben <3 Hoppas du har det bra i skogen (:
* Pandy & Kalle, Saknar er  <3
* Phil & Ana, vi får gå ut i skogen med mamma snart igen!
* Benzon saknar dig <3 Hoppas du lever för alltid! (:
* Phil min bebis <3 Världens duktigaste hund! :D
* Idefix sakar dig gubben <3 R.I.P <3
* Ana gumman <3
* Bamse saknar dig <3
* Casanova din buskille <3
* Marcus, Tobias, Ana, Casanova och Cane, saknar de tiderna <3
* Sussie, min älsklingsgumma, ler och lång halm det var vi det <3  Fast du har det bra nu det vet jag!
* Bailey din lilla tok hund, låg i fönstret så folk trode du var en prynadssak, trängde in dig i skåpet haha! <3
* Bamse och Benzon <3
* Yaki och alla andra i spanien , saknar spanien <3
* Bellman, åååh lilla gubben, finns inte ord som beskriver hur saknad du är! Kom tillbaka snälla! <3 R.I.P
* Pedrito. Putte & Zorro, mina tre så gubbar, saknar dig så otroligt Pedro, det var skitjobbigt när du skulle flytta! :'( <3
R.I.P Putte & Zorro :'(<3
* Hos mormor, saknar alla sommrar där! <3
* Rudi min lilla ponny, saknar dig! R.I.P :'(<3
* Tona, lilla fula sak :P Saknar dig <3
* Peppe, min lilla goa sockertopp, hoppas du har det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback