Världens mysigaste helg<3

Ja denna helgen har verkligen vart världens mysigaste och goaste helgen!
Haft det så mysigt med älsklingen <3
och ännu mysigare <3

Tänkte på det igår all skit vi fick höra ibörjan, han´var bara med mig för att göra den andre svartsjuk och för att leka ett tag, och vi var såååå envisa och var tsm bara för att visa att vi gjorde rätt och allt det nu var,
han tog droger, han mådde dåligt och var inte alls samma person, tror ni fortfarnade det är så?

En liten sak till isf, hans mamma säger till och med att han ser ut att må bättre och är gladare, (: och att jag är bättre för honom. *STOLT!*

Jag älskar dig så oerhört mycket micke och efter denna helgen älskar jag dig om möjligt ännu mer,
verkligen den bästa helgen av alla helger som vi har vart tsm!
Känner mig närmare dig än någosin och kärare än någonsin!
Jag finns alltid här för dig genom vått och torrt, du är den som fått mig att må bra,
att vara säker i mig själv, att kolla framåt och se possetiva saker i allt negativt.
Du har fått mig att vilja leva, du har gett mig styrkan till att orka fortsätta!
Du är mitt allt, mitt liv och min själ <3

Du har alltid funnits där för mig, till och med innan vi kände varandra så där jätte bra, du har funnits där för mig sen första stund jag pratade av mig om mina problem.
Där du har funnits har det alltid funnits en axel att gråta mot <3
Du är guld värd <3
Du har alltis stöttat mig och vart där även när jag har betett mig som en idiot.

Du är verkligen världens bästa pojkvän <3

Du och jag mot världen älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback