Lite bilder (:



Lite kust motiv, längtar till kusten <3



Blomman på köksbordet



Blomma i köksfönstret


Blomma i köksfönstret


Godis :D Mina favvisar (a)



Godis Gris :D


You always have me (:


Vi har skaffat hund, ne då en nalle jag fick i julklapp förr förra året.


Har köpt nya påslakan och örngott (:


Skålar vi köpte på bloms.


Skålarna igen



Spagetti burk (:


Klänningarna och linnet jag köpte på bloms.


Svart och vit klänning.


Brun klänning, huuuuur go som helst, ny favorit i garderoben!




Klänningen


Linnet också skönt!


Mina nya stövlar.


Lite cool bild eller hur? :P


Bild omgjord i picasa (:


Orginalet


Ljus (:


Bytt lite färger ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback