Trött, tröttare , Linda!

När jag kom hem igår gick jag faktiskt och la mig och sov en timme, vaknade åtta minuter över fyra så jag åkte med Micke ut och handlade, så nu är kylen + frys och skåp fulla med mat för denna veckan haha ^^
Åt grillade kyckling och ris, jag åt med ketchup som vanligt
(Micke fattar inte hur jag kan göra det,  men det är gott) och han åt currysås.

Efter det gick vi på en promenad på 45 minuter, gött vare men blev as varmt när man kom in. :P

Imorse orkade jag knappt gå upp, TRÖTT!!
Kunde inte sova i bussen heller!
Usch för morgon pigga människar haha ^^

Sitter i skolan nu och somnar, varför är jag alltid så trött!?
Har precis kollat på andra världskriget, en dokumentär i sex delar på en timme var, riktiga filmer, riktiga kort och människor från alla sidor som vart med.
Hemsk tyker jag!
Hur fan kan man göra något sånt och fortfarande sova gott!?!?



Nu blev Erik utslängd från klassrummet och han är förbannad och skrek som fan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback