Veckan.

I tisdags så fick jag ljusstreck i ögonen, tog tabletter i förebyggande, tog inte låg tid fören jag hade ont. Blä!! :(

I onsdags när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet, ringde till pappa och sa att jag var hemma och gick och la mig igen.
Vaknade vid elva och åt frukost, det hjälpte lite.
Kom ju på att jag skulle träffa Linda också, så jag pallade mig faktiskt dit var ju sååå länge sen vi träffades ju!
Satt och pratade i två och en halvtimme och massor och massor haha!
Gick hem och slappade med Micke lite.

Idag så gick jag upp klockan sex och gjorde mig klar, stack till bussen och åkte till skolan.
I skolan satt jag och Marie och skratta haha, Thomas hängde med också.
Satt och läste norge historier ^^
och skrattade åt julpyntet som fortfarande är uppe, hallå PÅSK är det snart.
Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra, har ingen lust att sitta hemma och vänta på en grinig pojkvän...
men men...

Just det träffade Sofa med, det var riktigt länge sen!
Pratade lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback