Skoldag, inte riktigt så trött som vanligt.

Är faktiskt inte så trött idag, men svårt att gå upp som vanligt!
Här i skolan har jag räknat matte har faktiskt gått rätt så bra faktiskt, :P
Kollade på film, idag handlade det om gaskammare och Auschwitz (?) Hemskt!
Småbarn och deras mammor fördes direkt till döden, Fy fan! :@

Har haft bild, gjorde klart min serie, ska göra en uppgift hemma med. ;)
Började på en ny uppgift, ;) Tröjtryck :P

Nu sitter jag vid datorn och slappar lite.. ;)

Sen när jag kommer till Åmål så ska jag till Tobias, som länktar, sötnosen <3
Han har ringt till mamma och frågat hur lång tid det är kvar till jag kommer hem haha! (:

Mamma kommer och hämtar mig vid bussen,,

Fick as ont i knät när jag reste mig upp förut kunde knappt stötta på det, men det har gått över som tur är... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback