Skola igen.

Sitter i skolan och äter frukost just nu, lyssnar på mix megapol på radion just nu är det Nathalie med Ola ^^
Ska egentligen skriva om Slaget vid Lund men roligare att blogga haha!

Igår kollade jag på Bones, OFC!
Är ju bästa programmet! :D




I morse när Micke hade kört mig till stationen så hittade jag inte mobilen någonstans.
Så jag tänkte att jag hade glömt den hemma, kollade på klockan bussen skulle gå om 20 minuter, ja men då hinner jag springa hem och hämta den tänkte jag, näe jag hade kommit till dörren hemma kände jag av någon anledning i andra fickan, och vad låg där om inte mobilen, aha bara att springa tillbaka till bussen, när jag kom till bussen såg jag att det hade gått på tio minuter haha!

Känn i alla fickor innan ni åker hem för att leta ^^

Nej nu ska jag fortsätta att jobba lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback