Mormor och Earh Hour

Igår så var vi hos mormor (: Mar kul och mysigt!
Hjälpte henne i stallet, Kalle (häst) har lagt på sig massor sen jag var där sist, sååååå kul att se att det går åt rätt håll!
Åt mormors köttbullar, oj oj oj vad jag har längat efter dem!! :D
Gick en lite längre promenad med hundarna och såg (vad som troligen är) vargspår, läskigt.
Innan så hörde Micke och mormor något som ylade.

Fick massa hö till Tiger med, han blev så glad när han fick bra hö inte sånt slafsigt och äckligt som det i affärerna!
TACK MORMOR!

När vi kom hem så var det ca 20 minuter tills vi skulle släcka ljusen, så jag ställde fram massor med värmeljus i lägenheten så att det inte skulle bli allt för mörkt.
Satt i soffan med massor med ljus runt på bordet och spelade spel och åt godis och chips (a)
mysigt var det, fast vi blev trötta efter dagen hos mormor så vi gick och "vilade" men somnade, vaknade halv ett och gick upp och borstade tänderna och somnade med huvudet halv vägs till kudden ^^

Idag har vi faktiskt städat, jag har rensat i garderoben och så, dammsugit hela lägenheten och vart duktiga ^^
Nu sitter jag och kollar på Gossip Girl. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback