Mitt smink!



Rensade och städade bland mitt smink igår.
Ser inte hur mycket man igentligen har förens man städar haha ^^













Från Oriflame

Lipgloss:

* Kiss Proof Lips Oriflame Beauty Stayglam Lip Colour
*  Gloss Voyage

Ögonskugga:

* Mousse Delight

* Illiminate Eye Crayon Oriflame Beauty Illuminate Eye Crayon

Naglar:
* Growt Booster Oriflame Beauty Growth Booster
* Glossy Top Coat Oriflame Beauty Glossy Top Coat
* Frensh manicure Oriflame Beauty French Manicure
* Giordani Gold Nail Satin (Ljusrosa)
* Giordani Gold Nail Satin (Mörkrosa)

* Remover Balm

* French manicure mallar


Fransar:

* Waterproof mascara Oriflame Beauty Waterproof Mascara(Fick en chock nu när jag kollade på oriflames sida, den kostar BARA 29 kronor nu PASSA PÅ)

* Lasch extreme mascara Lash Extreme Mascara

* fransböjare Eyelash Curler

* Mascara (finns inte med längre)

Eyeliner/ögonpennor:

* Eyeliner (finns inte med längre)
* Beauty Eye Liner Stylo Oriflame Beauty Eye Liner Stylo
* Giordani Gold Eye Pencil  Giordani Gold Eye Pencil

Parfym:

* City Oasis City Oasis Eau de Toilette
* City Jungle City Jungle Eau de Toilette

Krämer/dush/kropp/ansikte:

* Feminelle Soothing Intimate Cream Feminelle Soothing Intimate Cream
* Silk & Cashmere Bath & Shover Cream Silk & Cashmere Bath & Shower Cream


* Silk & Cashmere In Shover Moistruriser  (hittar ingen bild)
* Silk & Cashmere Body Cream Silk & Cashmere Body Cream
* Silk & Smooth Body Lotion Hair Minimising Complex Silk & Smooth Body Lotion Hair Minimising Complex

Deo:
*Silk & Cashmere Silk & Cashmere Anti-perspirant Deodorant



Jag kan verkligen rekomendera alla produker!
Vill ni ha kontakt med någon som säljer Oriflame Produkter kontakta mamma på [email protected]
Eller gå in på www.oriflame .se (:


Kommentarer
rose-marie säger:

Å så du har lagt ner tid på alla bilder...snyggt!

och ja jag kan verkligen rekomendera att köpa mascaran nu..billigare kan den inte bli.



Min mailadress stämmer men ska vara liten bokstav först annars kommer inga mail fram tror jag.



2009-03-19 | 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback