Måndag, skola och trött.

Mamma körde mig till skolan idag, TACK MAMMA! Du är guld värd<3
Kom in typ prick åtta. haha ^^
Kollade på film, andra världskriget, mindre roliga bilder och filmsnuttar från lägren och alla avrättningar.
Fy fan för de jävla tyskarna! :@

Aja efter det så var det dags för gymnastik, hade innebandy, mitt lag vann ju så klart haha! ^^
Gjorde tre mål av fyra,,, wiiie :D

Nu sitter jag super duper mega trött här, måste verkligen lägga mig och vila en stund sen, kommer somna på bussen hem sen känns det som,
Ögonen håller sig knappt uppe, SUCK!

Idag ska vi äta grillad kyckling och ris, ska bli gott gott gott ;)



Gud vad gott det ser ut! :P


Kommentarer
rose-marie säger:

Varsego igen gumman!

hihi vi åt också kycling och ris idag :)

2009-03-16 | 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback