Linedace och huvudvärk.

Igår så följde jag med mamma upp till linedancen var kul att dansa lite igen, ska börja följa med på tisdaggrupperna för att träna upp alla danser och lära mig de nya.
Saknar faktiskt att vara ute och dansa och tävla. Kul var det!
Tobias var med och dansade han var så söt! Försökte verkligen.

Micke kom och hämtade mig på vikenborg, åkte hem och gråt i varandras famnar till slut.

I skolan igår så fick jag ont i huvudet, gick till Kristine och fick tablett men det hjälpte inget, var en värdelös Ipren, så när jag kom hem tog jag Treo, hjälpte inte det heller, ska palla mig ner till stan och köpa migrän tabletter sen.
Hade ont i huvudet när jag vaknade i morse, har det fortfarande så jag har vart hemma idag, känns dock lite bättre nu så imorgon går jag nog till skolan.

Håller på att måla Rune just nu till en tavla, blir avslappnad när jag målar så...

Idag är det våffeldagen gott gott! Ska ner och köpa ett våffelhjärn sen, så mamma kan få tillbaka sitt (:
De har billiga idag på elkedjan idag! ett tips bara för dem som inte har :)

Just det mormor tycker så mycket om Thomas Di Levas luciasång som den heter och hon har vart på jakt efter den i flera år, jag lyckades hitta den och brände ut den på skiva och när hon var på dansen igår så satte vi i den i bandspelaren. Rolig reaktion! :D

På fredag ska jag till Bloms och kika på nya kläder, måste verkligen ha nya kläder och skor, även en vår jacka och saker.
Hoppas att jag hittar något iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback