God natt!

Nu ska jag krypa ner i sängen med Micke! *gäsp*
När jag kom hem så la vi oss faktiskt och skulle "vila" fast vi somnade någon timma ist, gött vare! :)
Nu under kvällen har vi latat oss i soffan, lagade mat, ätit godis och bara latat oss.
Är jätte trött nu....

Imorgon har vi tema dag i skolan , sex och samlevnad, kunde de inte hitta på nått mer spännande!?
Likssom orka, haha ^^
Kanske bara jag som tkr det är pinsamt att prata om i min klass, de andra verkar ju jätte öppna.
Men orka sprida med sig till halva jorden vem man har gjort vad med och vart och när, nej det tkr jag ska stanna mellan partnerna! =)
Ska tydligen ha en tävling om vem som vet mest. Likssom VA!?


Kommentarer
Becka säger:

öö? :O är ni inte lite gamla för sånna tema dagar :S ni kan ju åka hit ist ;) haha

2009-03-10 | 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback