Gårdagen och morgonen i dag :P

Blev bara chokladsnittar igår, sen skulle vi äta och jag iväg för att tvätta. TACK IGEN MAMMA!
Blev två maskiner ;) medans det var i torkrummet och hängde på tork så gick jag igenom lite saker jag hade i kartonger där. Passade på att leta efter selen jag hade till Putte och Zorro samt den vi hade till Idi men hittade ingen, jag har ju inget koppel till den gråa selen så axelbandet till väskan får stå ut som koppel så länge, men så kom mamma på att jag kan ta Casanovas gamla koppel, smart där ;)
De kopplena är ju inte stora....

Vi gick ut med hundarna också, blött, slask och blä!
Phil var pigg så jag tänkte springa med honom, jädrar vad han springer!
Ja han är en hund så vad ska man tro!? haha!

Efter det så åkte jag mamma och Tobias upp till Margit och Alf för jag skulle hämta tidningar som Patti skulle ha.

Sen börde jag upp all tvätt medans mamma tog kassen med tvättmedel och skäljmedel och kassen med saker jag skulle ha kvar, ;)

Passade på att visa henne ena överaskningen och ge henne en annan,
håller på med en tavla till henne med hundarnas ansikten på, men en del färger tog slut så jag hade inte brun, eller kunde inte ens blanda brun så hon får vänta med den.
Men jag gav henne en målning på Nova som jag hade ramat in och så.

Sen pluggade jag till gymnastikprovet vi skulle ha idag (det gick bra!) och kollade på Cold Case och Law and order svu...

Gick och la oss sen. Micke är hemma och förkyld idag stackaren, hoppas bara på att jag inte blir smittad!

Imorse kände jag att jag verkligen ville ligga kvar bredvid honom, men jag fick palla mig upp, måste vara rekord för mig, jag orkade att palla mig upp tio över sex!
Var klar INNAN halv sju! Woho!  ^^

Hann städa till Tiger innan jag stack till och med!
Det ni ;)

Nu sitter jag i skolan, killarna har gymnastik och jag bloggar hehe!


Kommentarer
rose-marie säger:

Varsego gumman, bara att hojta till igen :)

Var kul att träffa Margit och Alf.

2009-03-09 | 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback