Eftermiddagen och kvällen ;)

Åkte med mamma till morfar och hjälpte honom, dock inte med det vi kom dit för haha! ^^
Sen stod jag och mamma och tjatade här nere en sväng och sen kom Micke och plockade upp mig. Sötnos <3
Åkte till resturangen bredvid profab och åt, gott var de :)
Passade på att köpa värmeljus då de hade tagit slut här hemma...
Handlade lite och åkte hem med det. sen åkte vi till 850:in och Micke grejade lite medans jag klappade hästar :D
Happy och Lucky (från djurparken) är ju där tills de i sommar ska flytta till sina nya ägare i Tösse, eftersom de ska stänga djurparken, vilket jag själv tycker är synd... Men men.
Passade på att ta lite kort på de små ponkarna med! =)
Åkte upp till volvo en sväng och sen tillbaka och sen hem ^^)



Nu ikväll har vi legat och latat oss i sänge, små frusna efter att ha vart ute.
Låg och läste lite tidningar och pratade.

Nu ska vi lägga oss då vi är super trötta, jag vet klockan är bara tjugo över nio, men skit samma, är man trött så är man! :D
 
Ska dra ur telefonen så att vi får sova länge imorgon, då folk har en tendens till att ringa klockan 8 på morgonen när man vill sova länge!

haha!

Just det ja, jag ändrade lite på mammas blogg design lite.
För att komma till hennes blogg klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback