Vilken himla otur!

Ja igår var ju inte min tur dag precis!
Först gick ingen som det skulle, sen smällde jag igen bildörren på mitt ben, 850:in krånglade så vi fick hämta den andre bilen.
Följde med mamma och hämtade Tobias hos pappa och då rev Jansson ett djupt sår i mitt finger, när jag kom hem så busade jag och Micke lite och det slutade med att micke skulle kasta några handdukar på mig ^^ och då tog han i liiite för hårt så jag fick ett sår i läppen xD

Sen skulle vi ju sätta upp den nya sängen, kommer hem vid en nio eller något börjar montera ner den andra sängen, och börjar montera upp den nya, äter en liten nattmacka och monterar upp den nya helt, tror ni inte att det är en 160 säng då? Jo och vi ska ju ha 180 så vi fick montera ner den så klockan två kom vi i säng i natt.
haha vilken jädra otur!!

Här hittar ni annonsen, så vi lade ut båda sängarna igår,

Idag hoppas jag på bättre tur, ska ner till Bräcke och fira midsommar med min familj detta året, ska bli sååå kul har inte vart där nere på 2-3 år och firat det.

Kommentarer
Rose-Marie säger:

Ja du ibland kan det riktigt hopa sig med massa otur. Då ska du se att det vänder nu och bara händer en massa roliga saker istället.

Var såååå kul att ni ville fira midsommar med oss i Bräcke. TACK!



Kram Mamma

2009-06-21 | 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback