Helgen (:

I fredags åkte vi ju till Vårvik (:
Det var så varmt i bilen, ingen AC så Tiger fick vara hemma.

Det var lite svaligare där än inne i stan skönt! :P
Blev inte så jätte mkt gjort den dagen, kollade på hemlighuset, var verkligen super rolig!
Jag & svärmor kollade på det medans älskling och svärfar var på taket.

På lördagen började jag med båten medans Micke och svärfar var på taket och grejade.
Var där uppe några gånger jag med, förstår inte hur de orkar vara där!
Var as varmt!

Var nere och badade, var lite kallt, men det är alltid värst med första doppet!
Grejade ännu mer med båten,spelade kort, åt mat och sånt.

Sen på eftermiddagen/kvällen var jag dålig :(
Skakade i hela kroppen som en tok och åt jag nått fick jag inte behålla det.

Så resten av dagen/kvällen spenderade jag i sängen och kollade på Göta Kanal, det var kul (:
Var inte uppe så länge den dagen,,,,

På söndag så sov jag nog rätt länge, Älskling körde fyrhjulig och de grejade med taket, badade x3 ggr (jag vill spendera hela sommaren i vattnet!) sjösatte båten, var ute en sväng med den, la ut lina till båten.



SÅ himla fint på sommaren!


Gillar den sprickan lite ^^


Blommor och sol (:


Traktorn, båten och älskling <3


Sjön (:


Micke på 4hjuling (:


Micke goes gubben i taket, xD


Spelade lite kort


Blomma (Y)


Kyrkan och Micke och Gösta, de skulle kolla ngt som krånglade..


Båtarna <3


(:


(:


Sveriges vackraste kyrka!




Kärlek <3
Första turen med båten!


<3


Nycklarna till båten


Ute på sjön (:


(:


(:




Båten <3



Igår var jag & mamma och handlade inför imorgon, hon fyller ju år så vi ska ha ett party för henne på bräcke, kul!
handlade även lite i dag.
Har ju alla grejerna här hos mig, så det är bokstavligt talat fullt i skafferiet och kylskåpet, men det blir ju borta i morgon! (:

Idag ska jag till älskling och göra han sällskap lite på jobbet, sen åker vi nog till Mamma lite för att gratta Marcus på konfirmationen och födelsedagen (:

Nej nu ska jag baka för det ska vara klart till imorgon med ^^
Mycket att göra , sen ska vi slänga ihop en skiva och ha med, ska ta med sterion eller datorn får se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback