Midsommar (:

På midsommar åkte vi ju ner till Bräcke, (:
Det var kul, med ett liiitet undantag! :P
Vi började med att äta i logen, var inte så många, men äsch!
Var så gott att äta kinamix och kyckling igen! :D
Sen satt vi och pratade lite, hjälpte Nisse att tända ljus.

Följde med Tobias som hade tråkigt upp till husvagnen för att hämta två raket och en boll så vi kunde slå lite boll till varandra, skulle bara in och pussa på älsklingen innan och då drar Roy tag i mig och ska ha med mig upp och dansa, neej säger jag, jag vill inte, men hade tydligen inget val, han trampade mig på tårna med och jag hade inga skor! :@ :P

Sen kom undantaget... Men skriver inte det här (:

Sofia och Caroline som hade kommit ner också skulle lura Eva (deras mamma) att det var en kille här som väntade på henne, haha!
Kul vare! (:

Sen så drog jag och Micke ut och pratade lite,
sen kom vi in igen och tänkte dansa men det kom inte några bra låtar sen masade vi oss upp igen och dansade lite bugg med lite för många snurrar, allt började snurra och golvet kändes inte så stabilt varken för mig eller micke, kanske skulle väntat lite med den sista cidern? :P
Men sen dansade vi igen, dansade en tryckare och kysstes och så :D <3

Du är såååå himla gosig <3

Vid ett så var Tobias så trött att han grät så då skulle vi åka , men då kommer det en riktig bugglåt så jag och micke kastar sakerna vi bär och börjar dansa, <3
Sen åkte vi hem, TACK mamma för att du ställde upp som chaufför! <3
När vi kommer hem så står det ngn med en cykel och spelar musik, var tydligen Andreas en kompis till Micke så vi stannade och pratade lite med han sen gick vi upp och la oss.
Men jag somnade inte förens 5 :/



Jag, Micke och mamma i början av kvällen <3


Puss Älskling <3


Prat Prat ^^


Synd att det var en suddig bild ;)


Midsommar stången


Morfar var lite lullig ^^


Hahahahaha kan inte sluta skratta, lägg märke till morfars min xD


Sällskapet (:


Nu vare dax för jordgubbar, guuuud så gott! :D

Hade köpt lotter men vann inget och Mickes vin var slut så han ville gärna vinna, det var alltså vin lotteri, men mamma vann, rött vin som ingen av dem är speciellt förtjusta i xD


Bira Bira Bira Bärs Bärs Bärs ^^
Bänken de sitter på välte senare, för alla de tre + morfar satt på en sida och hela bänken välte.. haha


Roy


Micke har fått i sig nått!?


Tobias, Hasse i bakgrunden (:


Visst var min älskling fin!? <3


Dans (:


Senare på kvällen, det var svin kallt så jag tog båda Mickes tröjor haha!


Puss <3


Puss <3

I lördags gjorde vi inte något speciellt, sov läänge, hämtade bilen som stod hos mamma, hjälpte henne ut med hundarna, åt kebabb och slappade,
Igår var det också en slapp dag, Micke kollade lite om larmet eftersom det inte fungerar som det ska och vi kan inte starta bilen så länge det håller på så,
Jag kollade på tv, satt på balkongen med älskling , vilket himla fint väder det var och det ska vara denna veckan! :D
Hoppas att molnen som ligger över lördagens ruta på yr.no försvinner med.

Idag jobbar Älsklingen, tråkigt!
Inte så länge kvar till han får semester, mamma hon har minsann semester nu hon (:

Ska försöka dra med Älsklingen till Bräcke och dansa på måndag eller lördagen den 4:e för då jobbar mamma. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback