Underbara vårvik <3

Ja i lördags åkte vi till Vårvik, såg ut som vi skulle vara borta i en vecka!
Hade med:
2 cyklar,
Tigers innebur,
Transportbur,
En låda med Tigers saker,
En påse med halm,
En väska med våra kläder.
Micke hade en påse med jobbarkläder,
En kasse med Anitas presenter,
aa det var det..

Glömde ju tyvärr kameran :(
Och sakerna till båten, men men.

När vi kom ut så tog vi ut Tiger i uteburen och gick in för att gratta Anita,
Micke hjälpte Gösta lite, sen fikade vi, (:
Då kom Rune och fick syn på Tiger han går fram och kollar sen stryker han sig mot buren för jag klappade honom, då blir Tiger rädd, tar ett språng, nätet till buren lyckas han få upp, och han är lös!
Men vi fick tag i honom, tog på honom selen ist.
Men det blev jätte varmt åt honom så jag tog in honom ner i källaren där var det verkligen svalt och skönt!

Sen cyklade jag och Micke en sväng, cyklade och plockade lite blommor till hans farmor & farfars grav, sen satte vi oss på bryggan som finns där, dinglade med benen och myste, <3
Sen cyklade vi hem igen och då var det mat, grillat. MUMS!
Åt och så, slappade och cyklade tillbaka ner till kyrkudden för att kolla på solnedgången. Det blev väldigt kallt när den gick ner!
Cyklade tillbaka och slappade lite mer ^^
Kollade på en film "drömkåkar" eller vad den hette (?)
Höll på att somna i Mickes famn <3
Bäddade iordning och gick och la oss.

Vaknade, gjorde mig iordning, vek täcken och lakan, åt frukost, fixade till Tigers bur, tvättade båten, dödade getingar,cyklade, plockade blommor åt Anita, solade,
Tog ut Tiger sen på eftermiddagen när dolen inte var så varm, och tror ni inte buren går sönder på andra sidan eller!?
Jo!
Men fixade det lite grann så han kunde vara ute iaf.
Det tyckte han var skönt!
Hade honom ute i selen med, och oj så han skuttade :)

Kollade på Bones med Anita :P
Sen åkte vi hem, duschade och hoppade i säng!

Sen var jag vaken i natt och mådde illa, fick gå upp flera ggr för det kändes som jag skulle kräkas, orkade iaf somna vid tre. Puh!

I skolan idag har jag suttit med det dära jävla slutprovet i matten, fick det klart. Så nu är jag KLAR :D
Känns så himla gött!
Nu är det bara TRE dagar kvar i skolan!
Ska bli skönt med sommarlov!

Ska troligen till mormor en sväng imorgon efter skolan, ska ringa henne nu och prata lite (:
Om hon är inne vill säga, hon sitter säkert i solen och steker (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback