Sommarlov nu då (:

Ja nu har jag sommarlov, hade avslutning halv tio, kändes konstigt att inte vara i kyrkan utan vi var i samligsrummet och fick glass och saft. Tråkigt och gav inte en enda sommarlovs känsla!
Aja får gå på Tobias skolavslutning (:
När jag kom hem såg jag nått på köksbordet, var en ros i kruka, ett merci ask och ett kort där det stog massa sött från älskling <3 Tack gubben <3

Ska dock tillbaka till skolan och fixa med en sak, sen ska jag dit på onsdag och hämta alla sakerna + betyg, om jag inte tar med dem imorgon men orkar inte släpa med mig allt på bussen iaf inte på en gång!

Kom hem vid tolv, var skönt!
Har grejat lite mer med bloggen men är inte riktgt nöjd än men snart så (:
Har även slappat i soffan nu när det har vart så dåligt väder :/
Trist men men!

Skulle ju bli finare till veckan, hoppas!

Tråkigt att det inte blev något mamma ... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback