Skönt!

Har vart ute och sprungit och tagit en skön varm dusch,
ska dela ut alla inbjudningar sen,

Som ni kanske vet så har ju jag natt tandställning men jag ska ha den 10 timmar på ett dygn så jag satte i den lite förut och för att få fast den har jag ringar runt tänderna med ett litet rör på som jag stoppar i ändarna på själva tandställningen i och tror ni inte att ringen på vänster sida lossnar!?
Så nu är den lös, ska be tandläkaren satta fast den men hon har semester nu,, aja så kan det gå ^^

Sitter nu med en handuk på huvvet, tandställningen lite sne och ser dum ut ^^
Lyssnar på Emil Sigfridsson ni kommer ihåg han i Fame Facktory!?

Vad ska ni göra i midsommar?
Jag har inte den blekaste, kanske blir vårvik och åka och kolla på dansbanan de öppnar igen idag efter uppbyggningen, kanske får i båten med nu när Gösta har bryggorna ute?
Får se...
Tråkigt att det ska regna så men det verkar som det skulle bli bättre i Vårvik enligt vädersiten yr som är sååå mkt bättre än smhi!

Vet ni vad jag länktar efter!? En lite söt sprallig kattunge som jag kan pyssla med! :P
Har ju Tiger med det är ju inte samma sak som en katt (:
Han kommer inte och vill bli klappad och sånt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback