Nytt försök!

Har skrivit massa inlägg med de raderas! :@

Det har inte hänt så mkt denna veckan, imåndags firade jag och micke ett år och nio månader ;)
i Tisdags lagade jag mat, köttfärslimpa, potatis, sallad, sås och sylt, musigt värre!

Igår följde jag med Tobias till tandläkaren, verkligen jätte goa tandisar han har fått.
Lite coolt att han har fått 12 års tänderna fast än att han inte ens är 11 än!

Efter tandläkaren följde han med mig hem lite, han spelade och jag grejade med bloggdesignen, nu känner jag mig nöjd!
Tur med två datorer hahah!

Pratade med mormor med, hon har blivit snabb på att svara med sms, jätte kul!
Hon har gjort ett litet sommarrum eller var vi ska säga, (:

Idag måste jag få ut inbjudningarna till mammas fest!
Stressad känner jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback