Irriterad = Linda!

Jai dag så blev det ju till att åka till skolan igen, TRÅKIGT!
Ska dit på måndag igen för att få det gjort!
Blir såååå stöööörd! men men!

Mamma var snäll och kom och hämtade mig i Säffle, eftersom jag hade allt skolarbete med mig hem och det cart TUNGT!
Passade på att köpa lite presenter till Micke eftersom vi firar ett år som förlovade imorgon :D
Grattis på oss sötnosen min<3

Nu i eftermiddag har jag tvättat och diskat, vi åt mat från pizzan idag faktiskt!
Nu är Micke på dalbo båtar och kollar på lite saker, jag stannade dock hemma för att packa alla sakerna.

Hade först igentligen inte tänkt att ta med Tiger eftersom det skulle regna men kollade precis på yr.no och detr skulle bli bättre nu verkade det som sol men molnigt dock, så nu tar jag med Tiger och vips blev det mer att packa, men han är ju min lilla skrutt <3

Känns verkligen inte som sommarlov,
vädret är inge bra
det är kallt
fick inte gå till kyrkan
och måste till skolan 2 dagar på lovet + en 3:dje för att hämta betygen :@
Nu är linda irriterad!

Blir nog bättre efter Tobias skolavslutning på fredag när jag vart i kyrkan och hört de klassiska sommarlovs sångerna från södra.
Och ni, när heeeela kyrkan, kören, föräldrar, lärare, övrige elever, syskon och alla verkligen alla sjunger "vi går på södra" så ryser man!

Deras skolavslutningar är så fina och VÄLORGANISERADE, TACK EVA FÖR DET!
Vad skulle södra ta sig till utan dig, när du slutar kommer det verkligen bli konstigt!
Även om JAG inte går där längre så kommer det märkas på framtida skolavslutningar och musikaler osv!
 
Just det efter som att det är så kallad sommar nu gjorde jag en sommrig bakgrundm vad tycks?
Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback