Hemma igen!

Nu har vi fått sålt ena sängen, skönt!

Jag & älsklingen tog med oss mat från pizzan (jag amsterdam ofc ;) och micke kebab i bröd)
Satt uppe på kontoret och åt, gud vad det var svalt och skönt, helt otroligt!
Kommer sitta där jämt när han jobbar över haha!
Gick i alla super läskiga trappor ni vet sånna man ser igenom, ser ut som ett tjockt nät, nej vet inte hur jag ska förklara, men iaf jag hatar dom!
Speciellt när man går högt upp höjdskröck&trappor högt upp som man ser ner igenom= ingen bra idé ^^

När Micke var klar på jobbet så åkte vi ner till örnes och åt en glass och myste i solen, helt underbart väder det har blivit!
Hann tyvärr inte hämta mitt paket idag, får ta det imorgon!

Vill ni veta en helt ointressant sak?
Jag har ju fått skavsår på tån efter flip flopsen och på Mickes jobb har de sånna dära "göra rent i sår" savetter så jag tog en för att få bort lite skräp som letat sig dit och jag sa "detta kommer svida" och micke "nej då det svider inte"
Först var det bara skönt för det svalkade men sen kom den värsta svedan jag vart med om, fy fan vad det sved!

Förlåt mamma för svordommen (: :P

Nu ska vi kolla på grannfejden såååå kul att kolla på alla små saker de måste bråka om ^^
Tur man inte har sånna grannar, de grannarna vi har märks inte av!
Förutom när de har fest över oss men det är inte ofta!
Eller det kanske inte är vi som är hemma jämt på helgerna??

Kommentarer
Ellie säger:

Gud va coolt :D ja avgudar dem med, älskar dem <3

2009-06-26 | 09:28:03
Bloggadress: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback