Helgen! :D

Ja i fredags gjorde vi inte så mycket efter att jag kom hem (:

I lördags så gick jag upp och bakade muffins som jag tänkte ta med oss men de var ju inte stela på flera timmar och vi var tvugna att åka, vi var typ en timme sena efter vi hade packat allt som skulle med och gjort oss iordning och ätit.

När vi hade kommit en bit så kollade jag på biljetterna då var det förbjud mot att FILMA men inte att ta KORT ^^
Men vi orkade inte vända om dessutom skulle vi förlora yttligare en halvtimme på det så nej!
Vi stannade och fikade i Lilla Edet åt köttbullsmacka, MUMS!
Sen fortsatte vi mot Göteborg och Ullevi,
när vi kom in till GBG så fanns det INGA parkeringar i närheten så vi åkte och parkerade vid Lisseberg och gick sedan mot Ullevi, där var det lååååååånga köer för att komma in, när vi kom in så kom den sista monster trucken in (:

I första delen tävlade Monster truckarna i ett race, mot varandra två åt gången,
Först gick Thor vidare sen blev han the fastest loser :P
Var lite folkrace med, såg såååååååå små ut jämtemot truckarna!
De försökte hoppa på ett av hindren men det gick inge bra alls så de körde rakt in i lerhögen och en tracktor fick komma och dra dem där ifrån haha!
När de hade kört en timma så var det paus, efter det var det två killar som hade fått sina bilar utklassade som "SVERIGES FULASTE BILAR" och de skulle monster truckarna åka och knosa sen, de fick två nycklar den ena passade in i en splitter ny bil och den som hade nyckeln som passade fick bilen, den andra fick åka tåg hem lottlös ^^
Sen var det motor cross, och skoja inte om att man hade hjärtat i halsgropen när de hoppade på den där rampen och gjorde volter MED crossarna och hoppade av dem i luften, då sa jag till Micke att han inte får hoppa så när han åker cross haha ^^
Även där var det en svensk med, han kommer från Borlänge, så nu var det en svensk truck (Thor) och han som körde crossen tror han hette Fredrik men är INTE säker!
När de var klara stod det klart att svensken vann den tävlingen.

Sen var det freestyle med monster truckarna, med det menat att de för köra som de vill, hoppa hur de vill och sånt, den som fick äver 16 poäng tror jag det var fick en bonustid på 30 sek.
De skulle försöka få så höga poäng av en jurry som möjligt,
det var två tjejer med, en blondin och en brunett (beviset på att blondiner har roligar ^^) Brunetten var såååååå försiktig hoppade bara på ramperna och backade ist för att sladda, blondinen,  hon körde över bilarna på tvären , välte en bil och nästan sig själv, sladdade och var tuff.

Näst sist kom maximum destruction in men efter två hopp gick något sönder så han kunde knappt styra så han fick avbryta, sen så kom allas favorit grave digger in han hoppade så att han välte på taket med sin monster truck, men han klarade sig fint och gick och tog microfonen och tackade sina fans och sa att han skulle skriva autograf på allt, i böcker, papperlappar ja till och med underkläder haha!

Sen var det slut och de sköt raketer ^^
Skyndade till bilen, sen tog det en timme att komma ur göteborg, blä! :p




El Toro Loco, ser ut som en tjur och kunde spruta ut rök ur "näsan"


Grave Digger, den stora favoriten aplåderna var stora! ^^


Maximum destruction, den som gick sönder.


Svårt att gissa namnet va!? Batman! ^^


Nitro Circus (:


Monster Mutt, hade en tunga som åker in och ut haha ^^
Brunetten körde den.

madusa3.jpg image by csangelic
Madusa, blondinen! (:


Donkey kong


Thor, från Bengtsfors (:

Var en monster truck till som var med, heter Disney XD men hittar ingen bild på den.

I söndags så var vi slöa, sov ett par timmar på eftermiddagen och slappade hela dagen!

Igår fick jag ett sms av mamma, det hade ramlat ner måsungar utanför hennes köksfönster så jag åkte till henne, och tog massa kort, sen följde jag med henne till Säffle där hon skulle på möte, fatta vad tråååkigt att sitta i ett väntrum i en timma utan någon att tjata med haha! :P

Efter det så åkte vi till Anna för mamma skulle ha några ljus och så kollade vi på när de var i Norge och tävlade, duktiga Tove och Hampus är, tänk om man hade sånt självförtroende^^
Åkte sen till donken en sväng och hoppade in på djuraffären då det har gått sönder saker till pumpen till akvaruimet men de hade inget sånt där, då kollade vi på selar tilll vovvarna och Tiger, (:
Åååh de hade en såååå söt kaning unge där! :)

Sen hade Anna bjudit på kaffe så vi gick till dem igen xD
Satt där ett tag sen åkte vi och hämtade Malin och sen åkte vi hem ,,,

Jag och mamma gick ut med hundarna och släppte dem på gräsplanen sen gick de lösa i skogen tom Ana!
Men hon stack på en lov så då kopplade vi dem.

Måste bara skryta lite FAN vad DUKTIG CASANOVA har blivit! :D:D

Sen gick jag hem för älsklingen hade fixat med våfflor tack sötnosen min <3
Sen slappade vi lite och jag sen bröt jag ihop efter ett telefon samtal, tänk att han aldrig kan bry sig, har aldrig gjort kommer aldrig att göra.
Låg i Mickes famn och berättade saker han gjort , deriöst sen jag var ett!
Vad fan tänker du med!?!? :@

Är så skönt att det bara är ett år kvar sen SKITER jag totalt i dig!!

TACK MAMMA FÖR ATT DU ALLTID FINNS DÄR FÖR MIG, ALLTID OAVSETT VILKET SVIN JAG HAR VART MOT DIG HAR DU ALLTID FUNNITS KVAR.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET MAMMA! <3




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback