Gårdagen (:

Igår var jag hos mamma, vi bakade och så.
Hjälpte Tobias att städa i hans rum men han stökade till det igen haha! ^^
Var ute med hundarna var för sig, vilket var skönt att ha lite egen tid med dem.
Satt ute och borstade Phil och Casanova, tittade på världens sötaste kattunge, vill ha! :P

Älsklingen kom när han hade slutat, vi åkte hem och gjorde tacos och jag har åkt 850:in första gången detta året :D
Sen tog vi det bara lungt i hettan på balkongen ;)


Ana slappar i soffan (:


Phil tog efter han med (:


Casanova ligger i solen (:


Kladdkaka bakades det,


Bullar blev det med,


Bullar,,


Snygg stil Ana! :P

Igår beställde jag tre nya bikinisar, vill kunna byta så jag inte får urinvägsinfektion igen, kommer även två tröjor och ett paraply.
Hoppas det kommer till i morgon.
Nu ska jag lägga mig på balkongen och bli brun, eller ja bli bränd blir ju inte brun men kan ju försöka iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback