Ett år, Bräcke & Dop

Ja idag är denna bloggen 1 år, grattis på den ^^

Igår var vi i Bräcke, jag, Sofia och Tobias gick ner till vattnet där nere hittade Sofia och Tobias kompisar och Tobias hoppade i vattnet och pratade,
sofia pratade med Robin och även om jag och Robin är bra kompisar kan jag inte fatta hur man kan vara så dum.
Förlåt med det var verkligen idiotiskt, vrf inte vara ärlig från början, Rob, det skulle du tjäna mycket på!

Satt där nere ett tag sedan gick jag och Fia upp, pratade med folk och åt en glass (:
Hade med Tiger med så jag tog ut honom i selen så han fick skutta lite också och inte bara äta sig fet på gräs haha! ^^
Var en mysig kväll där nere! (:

Idag har jag ont i huvudet, skakar och mår illa.
Så dumt med denna värmen för det finns ju ingen sval punkt inne och det ska jag ho om min huvudvärk ska försvinna, men ska till Micke på jobbet sen för han ska jobba över och så ska han visa mig lite och dessuton ska jag sitta där inne fär de har AC där så det var svalt, skönt!

Jag håller på att tvätta med, Micke bokade tid imorgon vid 7-12 men eftersom jag har sovit inprincip inget de tre senaste nätterna, sov lite i morse så vill jag inte springa upp till en tvättstuga om der skulle vara så att jag kan sova, så jag kollade om de hade någon annan tid och de hade de hela dagen så då snodde jag nu ist :P

Har vart på dop med, Marcus var ju inte döpt och det är han tvungen att vara om han ska ta komfan som han ska på lördag-söndag. Dopet var i Gillberga kyrka.
Passade på att hälsa på farmor & farfar och satt i minneslunden en sväng, måste vara sveriges finaste minneslund alltså!
Helt otrolig, har kort på det längre ner i detta inlägg men man måste nästan se den IRL för att verkligen förstå hur fin den är!
Sen åkte vi till affären i Nysäter och åt en glass, mums! ;P

Fick reda på att jag har ett paket på posten med, mina tre bikinisar, ett linne och en t-shirt och ett paraply om det kom med, det skulle komma i ett eget paket ^^
Ska hämta det sen, så i helgen blir det sätta i båten, bada, åka båt, bada , bada ,bada haha ^^
Är verkligen ett blötdjur på sommaren vill ligga i heela tiden, men det visade sig förra året att det inte var bra, speciellt inte när man har en bikini men nu har jag ju tre så det borde inte vara någon fara.
Har fått ett skavsår mellan tårna med, köpte ett par nya flippflopps förut och det var ju inte så smart att ha dem till Gillberga!

Just det! Sandra ringde mig förut, var kul eftersom vi inte har pratat mer än på msn och sms på över ett år!
Skäms nästan att vi pratar så lite, men hon ska komma till Åmål nu i sommar så då får man allt passa på att träffas!
Hon har börjat att prata värsta stockholmskan! :P
Men det tkr inte  hon xD

Innan vi åkte till Gillberga gick vi till polisen för att kolla om de hade fått in Tobias cykel men det hade de inte, stackaren!
Sen åkte vi till mamma och medans hon duschade gick jag ut och busade med Phil, och tränade lite, en jobbar kamrat till mamma ringde mig då Kristina för hon skulle med på mammas födelsedags fest och då hittade Phil påsen med godiset och tror ni inte att han lyckas ta allt innan jag ser var han håller på med!?
Tur det inte var mer än typ 4-6 bitar kvar haha!

Kommer en tjej från trollhättan idag och hämtar ena sängen sen är det en som vill ha den andra *hoppas han tar den*
Vi ska köpa en ny säng på IKEA ist så det blir rätt denna gången haha! ^^


Sjön (:


Tobbe med kompis ^^


Dans, Denise är bara så bra hon har verkligen inga leder i kroppen ^^


Hela gänget, nästan!
Ana,Tove,Sofia,Mamma,Carro,Eva & Denise


Tiger med (:


Tobias i kyrkan, visst är han söt?


Tobias och Marcus i kåpan (:


Prästen Lennart håller handen på marcus huvud och ber en bön eller vad det var.


Läser tsm (:


Dop vattnet


Nu är han döpt.


Stora Ljuset.


...


Farmor & Farfars grav,


Gillberga kyrka.


Minneslunden ..


Minneslunden (:


minneslunden.


Minneslunden..


Kossa (:


Kossorna,


Minneslunden..


Minneslunden & kossor (:

Nu ska jag fortsätta städa innan älsklingen kommer och hämtar mig, ska ta med mat och äta där,
men först ska hon från trollhättan komma och hämta sängen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback