är du äkta åmålit?



ÅMÅLS TESTET 2008

JAG HAR VARIT PÅ:
Dressman (x)
Rio (x)
HC (x)
Vänerns (x)
Örnäs (x)
Ica (x)
Konsum (x)
Coop (x)
Las Vegas (x)
Kristineberg (x)
Karlberg (x)
Badhuset (x)
12 / 12

Skola:
Jag går/gått på kristineberg (x)
Jag har gått/går på Karlberg ( )
Jag tycker björn cervin kollar i urringningar (x)
Stått på scenen på Karlberg ( )
Suttit ner i korridoren på krb tills lärarna klagat (x)
3 / 5

Övrigt :
Jag har suckat åt volvoraggarna (x)
Jag har suttit vid rosa kioken en kväll (x)
Jag har ätit en torgburgare ( )
Jag har kollat snett på fjortisarna som springer runt (x)
Jag ha gungat gunga bakom konsum (x)
Jag har snattat på ica ( )
Jag har snattat på Netto ( )
Jag har badat vid örnäs (x)
Jag har suttit i hokeyhallen för att kolla in killarna ( )
Jag har ridit på finserud ( )
Jag har festat på plattan ( )
Jag har varit på huset (x)
5 / 12

totalt: 20 / 29

0-5 - Du tillhör inte åmål , stick iväg !
5-10 - Okej , bott här i en dag eller ?
10-15 - Du närmar dig , men når inte riktigt toppen , äru kass?
15-20 - nästan där din wannabe åmålit
20-25 - DU KLASSAS SOM ÅMÅLIT , grattis dude !
25-29 - Du är pricken över i, äkta Åmålit, Underbart

Kommentarer
Ellie säger:

Gillar du också sp? :)

2009-06-25 | 18:22:49
Bloggadress: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback