Mammas födelsedag (:

Igår var det stressigt, väldigt stressigt.
När jag gick upp fick jag göra klart mammas födelsedagspresent, en tavla med alla tre hundarna på (:
Sen fick jag baka baka baka ^^
Sen kom mamma och hämtade mig och så handlade vi det sista sen packade vi in i bilen som bokstvligttalat blev full(!) och stressade ner till Bröcke där jag och mami bärde ner bord och stolar och grejade iordning!
När vi körde upp bilen till husvgnen såg vi att älskling hade kommit <3
Sprang och pussade på honom lite (a) <3

Gjorde mig iordning och hann precis till gästerna började komma ^^
Kom massa folk, men jag fick stressa med mat, tårtor, fika osv.

Jag höll faktiskt tal med xD ^^
Och när mamma skulle öppna presenterna så ville hon ha med mig eftersom hon tkr det är pinsamt! :P
Sen sjöng vi för marcus med (:




Mamma & Roy


Bengt & Eva


Inte så mkt folk inne, de är ute och grillar


Grillning (:


Pratar med Yvonne (:


Jag , (:


Syskonen knas ^^


Bilen (:
Visst är den fin (:


Presentöppning (:


Presentöppning (:


Öppnar presenterna hon fick mig & Micke, Tobias, Tiger & Fiskarna


Mer presenter från oss!


Present bordet (:

Nu ska jag snart till Bräcke och hjälpa mamma att ställa iordning alla stolar och bänkar.
Ska bada med och umgås lite med mamma, marcus och tobias!
Bara vi fyra för en gångsskull brukar inte hända så ofta att det är vi fyra (:

Fick precis reda på att jag har kommit in på BF men det var inte så höga poäng man behövde 30p ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback