Tandläkaren!

Om jag säger ett år sedan, då fick jag panik när dagen för tandläkaren närmade sig, när jag satt i väntrummet fick jag ont i magen och en obehaglig känsla, när de tog fram bedövningssprutan fick jag panik, började skaka och gråta, så rädd var jag!
Hade ALLTID någon med mig in!

Men idag tog jag bedövningen utan problem, gick in själv och låg avslappnat i stolen tills jag kände borren som gjorde ont då fick jag mer bedöving, känner mig stolt över mig själv!
Det går att övervinna sin tandläkar skräck även om det bästa man vet kanske inte just är tandläkaren borde det ju inte vara svårt att gå dit.

Fick tillochmed beröm av tandläkaren som berömde mig för sprutorna och att jag gick in själv. :P

Nu är jag hemma, Micke har gjort en felanmälan på xboxet så de ska komma och ta det i tre veckor, bättre att göra det nu än till hösten/vintern när man har mer nöje i det.
Micke har just nu åkt till pizzan för att hämta mat, latar oss på det viset idag med tanke på att klockan är 19,18 just nu. (:
Håller på med en nya bloggdesign till mamma, nu när jag har brushes som är snygga kan mamma få en snyggare design med! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback