regn regn regn!

Ja dagarna bara regnar bort, tråkigt!
igår kom solen fram en sväng och vi bestämde oss för att packa ner badkläder, campingstolar och något gott att tugga på och dra iväg till klippan vid kalven så det gjorde vi , när vi kom dit såg vi mörka moln men hoppades att de skulle försvinna, men de gjorde de inte, hann inte mer än några meter innan det började mullra men solen sken fortfarande så man kunde ju fortfarande sitta där en stund iaf.
Men solen försvann lika snabbt som den kom...

När vi kom hem så hämtade vi tvätten och sen började det spöregna, så typiskt men skönt att det inte kom när vi var vid Kalven. 
Sen så läste jag ut en bok medans Micke ringde telia för hans telefon har gått sönder, sen skickade han in en felanmälan om det.. 
Myste lite sen hjälpte jag honom med en ny signatur till forumen han är inne med, 

 



Vilken är snyggast 1 eller 2 ??

Idag ska jag till tandläkaren, ska vara där tio i fyra.
Pappa hämtar mig vid tre.. 

I helgen är det bluesen, ska ni dit?
Jag förstår inte det roliga i det :P 
Massa fulla folk, äckliga gubbar, trängsel och så. 
Nej tack för mig, men kanske följer med Micke en sväng om han ska dit . ;)

Nästa helg är det rally, då ska vi kolla. 
Det är det rally med Mikael Persbrandt och gamla bilar, tror det är det rallyt de tävlar på i rally brudar men är inte säker. 

Micael du är mitt hjärtas röst, du är verkligen allt för mig <3
Vet inte vad jag skulle göra utan dig, och jag älskar när vårat förhållande är så här, det är verkligen bäst!
Älskar dig hjärtat <3 

Vad tkr ni om den nya designen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback