Jag Älskar Micael <3

Micael du får mig att känna mig hel, utan dig fungerar ingeting!
Du är syret i mina lungor, du är blodet i min kropp, du är mitt hjärta <3
Du finns alltid dör för att lyssna och trösta, för att stötta!
Du får den regnigaste dagen att bli bra.
Du bryr dig alltid om hur jag mår och hjälper mig när jag inte gör det.
Du får mig starkare och du får mig att tro på mig själv!

Tillsammans med dig känner jag mig alltid trygg för jag vet att du inte tillåter att det händer mig något ont eller dumt!
Du är min skyddande ängel.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans - men det har fått bandet mellan oss att bli starkare och mer stöt tåligt!
Vi stöttar varandra genom vått och torrt, genom med och motgångar finns vi där för varandra.
Jag kommer aldrig att lämna dig älskling <3
Vi har det bäst ihop och jag känner det i varenda liten kram.puss och kyss!
Varje gång du rör mig känner jag otroligt mycket kärlek och värme <3

Du ÄR mitt liv Micael <3
Jag kommer alltid älska dig hjärtat <3

Den dagen vi blev tillsammans började våran saga, och den fortsätter till vi dör <3
Kom ihåg att vi ska sitta på verandan älskling :p<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback