Ja du ^^

Ja nu är vi hemma två dagar igen :P
Här händer en hel del, taket är snart klart!
Igår var vi i Karlstad på IKEA, köpte en byrå, en garderob, galgar och ett vitrinskåp.
Skönt att ha det gjort, nu ska vi nog få det fins här med ^^

Mormor och morfar var nyss här, de är så snälla och tar gamla tv bänken till mamma som ska ha den (:
De tog även gamla bordet som de ska ha, nu blev det jätte mycket plats i förrådet, det har var smäckat förut.
Anita ska ha hopen sängen med, nu försvinner allt på en gång. Skönt!

Imorgon ska vi till vårvik igen de ska lägga takpannorna, sen är det klart :P
Just det jag vågade på mig att klättra upp på taket, det var lite läskigt ^^

Idag har jag monterat upp vitrinskåpet än så länge och Micke grejar med firrarna, sen ska vi åka till Säffle och äta sallad på donken och mata änderna på vårat "äta" ställe ^^

Ska nog göra en ny design igen snart, ;P

GRATTIS TILL PHIL
som fyllde hela 5 år igår!

Idag är det två år sedan vi såg varandra första gången! (:

Vi ska försöka att åka ut ett tag med båten, måste ha tag i ett heöt tält först dock, köpte ju ett på jysk ifjol men det var trasigt och var inte helt fräsht med massa fläckar i :O :S
men micke tappade bort kvittot haha!

*hoppas verkligen att det finns något! Och är verkligen sugen på de! *

Kommentarer
Anonym säger:

Men snälla ni,.ni kan ju låna mitt tält ju. köpte ju ett tremannatält i fjol.

2009-07-28 | 02:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback