Hemma någon dag igen :P

Ja igår kväll kom vi hem från mormor, hon skulle egentligen komma hem idag men kom igår istället!
Hos mormor har det vart bra, i måndags var det solsken och vi passade på att åka ut till en fyr som finns där ute.
Sen gjorde vi inte så mycket mer ^^
I går var jag uppe och ute i stallet klockan sex kan ju erkänna att det är det tidigaste jag vart där ute iaf ^^
Hästarna var ute till ett för då började det regna och då passade jag och älskling på att duscha och åka in till Säffle, köpte kol till akvariumet på tonfisken och godis (a)
Sen åkte vi hem , kollade på allsång på skansen, Kevin var ju med, tillsammans med hans "Hsm" team sjöng de, hmm nu kommer jag inte ihåg vad låten heter på svenska men på engelska heter den iaf Breaking free.
Kollade även på Ghost Wisperer och sen åkte vi hem.

Idag har vi vart i Karlstad, skulle ju till tandregleringen, börjar bli trött på dem nu, jag fick tid klockn 11 men den hade de bytt till tre utan att höra av sig, nu har de även kommit på att den tandställningen jag hade inte är bra så nu ska jag få en ny igen. Phu! kan de inte betsämma sig!?
Vi passade även på att gå i lite affärer.
Blev Clas Ohlsson, Jack and Jones, Ica Maxi, Skopunkten och Biltema, passade även på att kolla in Parva Zoo, och guuud så söta kaniner de hade, tänk att Tiger en gång var så liten :O

Med oss hem hade vi:
Saker till båten,
nya flytvästar,
en t-shirt till mig
ett par byxor till micke
skor till mig (äntligen köpte jag det ^^ )
och mat ^^

Innan vi åkte hem passade vi på att åka till Skutberget med, köpte glass och satt på en klippa, mysigt <3


Fyren


Utsikt


Det blåste mkt ^^


Ena katten hos mormor, Måns


Hos mormor (:


Panduro (:


Tjocka Emil


Emil


Panduro kikar fram (:


Hos mormor


Bamse äter ^^


Benzon <3


Köket fullt ^^


Fint hos mommo tycker jag!

Imorgon drar vi till Vårvik igen, de ska sätta på nått på taket för det kommer en snickare på fredag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback