Haha!

Vi var nyss hemma och åt lite lunch och hämtade mina gummistövlar för mina skor är allt annat än torra!
När vi är hemma så ringer det någon med privat nummer och Micke trodde att det var till mig eftersom det alltid är till mig när det är privat nummer, jag svarar "Mickes telefon det är Linda" eftersom det var på hans mobil, Hej jag ringer från Bengtsfors svarar personen i andra änden då, såg att ni har en annons med sängar på blocket, aa sa jag och skickade luren till Micke, och han skulle komma och kolla på sängen sent i kväll.

Tillsaken hör den att det var en utlänning har ingen aning om vilket land han kommer från, men 2-3 minuter senare ringer han igen och frågar om man kan måla sängen, eftersom han har alllt i svart i sin lägenhet ville han även ha den svart, och Micke svarar att det är klart han kan det, okej men vart köper man sån färg då svarar han och Micke svarar att det finns väll en färgaffär i B-fors, okej så man köper det dät eller nått sa han då.

Haha vadå puckad!?

Det regnar fortfarande och det är MASSOR med vatten på vägen, så ta det lungt alla som är ute!
Bakvägen vid karlberg är det  säker 2 dc vatten på vägbanan så TA DET LUNGT när ni är ute idag!
Var rädda om er allisammans!

Kommentarer
Anonym säger:

Ja usch så det regnar. Hundarna vänder i dörren och vill inte ut i denna blöta.



Hihi ja du ..gummistövlar är bra att ha dessa dagar.



Hoppas ni får sängen såld,,,,gå inte med på att han prutar bara,,,det kan de vara bra på ibland.

2009-07-11 | 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback