(:

Igår fixade jag mammas blogg design kolla gärna in den här.

Åkte och köpte en blomma till Margit, sen åkte vi dit dör bjöds det på kyckling, potatis och sås, sallad med.
Till efterrätt åt vi jorgubbar, såå gott och glass (:

Satt och pratade och umgicks med dem till halv nio då åkte vi ner till hamnen och kollade på båtar, pratade med någon han sa att vi skulle köpa båt, vi bara vi vill de ^^
Sen åkte vi hem , jag gjorde klart mammas bloggdesign och sen gick vi och la oss och myste <3
Älskling du är helt underbar, jag älskar dig!

Idag har vi inte något planerat förutom tvättstugan ikväll, ska äta kyckling igen ^^
Håller på att ladda ner massa brushes till photoshop så jag kan göra ännu snyggare designer! :P
Lyssnar på musik på spotify, det är en bra sak det där, synd att man inte kan bränna ut skivor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback