Veckan =)

Veckan har vart rätt så bra, förutom att man är skoltrött och trött som fan hela tiden.
I torsdags försov jag mig, fick skjuts av mamma till skolan.
Stannade på donken och åt en frukostmacka och varmoboy det var gott.

Idag var vi lediga för hemmastudier men jag gjorde klart mitt igår ska dock fortsätta lite på min uppsatts i hinduismen,
vill bli klar med den snart.
Gick till mamma imorse, satt och pratade lite, spelade WII lyssnade på Kevin! =)
Gick ut med hundarna och släppte dem, de är så söta och springer fram och tillbaka kommer och sätter sig framför en för att få godis, sötnosarna <3
När vi kom tillbaka till lägenheten kopplade vi av hundarna och åkte för att hämta uteburen, som ska målas + byta galler.

Har bakat en tigerkaka idag med ^^
När den var klar började jag med maten, pizza blev det idag, tog ur den ur ugnen precis när Micke låste upp dörren haha ^^
Vaddå tajming?

Håller på att tvätta just nu, har precis kollat på CSI ... 
Ska dusha och göra klart för imorgon sen för då blir det Etage i Trollhättan och Keviiiin =D 

//Liinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback