Helgen!

Fredag:
Tog det lungt, åt våran hemmabakta pizza, kollade på film.
Kommer inte ihåg vilken det var ^^
Mamma ringde och frågade om jag kunde gå till hundarna på lördagen för hon skulle till västerås på oriflamemöte.

Lördag:
Sov till läänge, det var skönt!
Slappade bara, pratade med pappa om att vi skulle komma idag en sväng.
Han skulle skriva på gymnasievalet och jag skulle få kopia av mina betyg från nian.
Gick till mamma i regnet =P
Kom en biljävel och stänkte ner hela mig! :@
Hundarna blev glada när jag kom, men mindre glada när jag drog med dem ut i regnet och slasken haha ^^
Fast Ana blev galen när hon såg att det fanns snö där det inte var plogat, JIPPIE *haha*
Casanova tyckte att jag var dum som tog med honom ut så, han vill ju ligga inne =D
Ana och Phil drog som f*n så jag halkade efter, bokstavligt talat!
Micke kom och hämtade mig sen, lånade några filmer av mamma som vi såg.
Åt mat och kollade på film =)

Söndag:
Sov inte lika länge idag, Micke gick upp vid nio men jag låg kvar en timme.
Åt frukost, hoppade in i duschen det var skönt förs som en gris så det var gött med varmt vatten på kroppen!
Sen grejade vi lite till och sen åkte vi till pappa.
Var där en stund sen åkte vi hem för mitt huvve var kasst.
Åkte hem och slappade i soffan, åt mat, kollade på BONES ett måååste. Sen så gick vi och la oss.

Måndag:
Huvudet höll på att döda mig när jag vaknade idag!!
Micke fick komma med tablett den och försökte somna om igen, sen när jag vaknade var den väck, nästan helt.
Stack till stan en sväng, köpte lite godis till Tiger och glass till mig, ett måste det med (a)
Gick sen till Panduro och köpte lite nya saker till scrap bookingen, det tar ju slut så sjukt fort =S
Efter det gick jag till Ugglan där jag hittade mer scrap booking saker, jätte söt nyckelring och en nalle ^^
Nallarna dras till mig xD
Köpte ett spel också som jag tänkte vi kunde ha uppe i vårvik i sommar de dagarna det regnar på.
Gick hem och spelade lite Guitar Hero, kollade lite i panduro katalogen som jag fick ( Vad fel det låter att säga Panduro katalog och gick till panduro förut, våran ena häst heter Panduro haha )
Sen satte jag mig här.. ^^
Håller på med maten nu :P
Mamma kommer och hämtar mig sen ska till granngården och köpa ny halm till Tiger.
Ska kolla efter koppel med.
Sen ska jag hjälpa henne med hundarna och lite så, sen blir det oriflame party. vet inte om jag stannar så länge.
Vill umgås med Micke också ju =)

Ne skriver mer sen!

DAGENS VILL HA: Ny mobiltelefon.
DAGENS KLÄDSEL: Tunka, leggins och benvärmare.
DAGENS FRISYR: Uppsätt
DAGENS LÅT: Natasha Bedingfield - Unwritten
DAGENS PLANER: Ska till granngården och till mamma
DAGENS SAKNAD: Snö!!
DAGENS DUMMASTE: Haha inget än så länge, men kommer nog nått.
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget.
DAGENS DROG: Piggelin ^^
DAGENS KÖP: Nyckelring, godis till Tiger, scrap booking saker, HEMLIG present till Micke, ni får veta senare. ^^ Spel
DAGENS GODIS: Ostbågar.
DAGENS HUMÖR: Glad och trött
DAGENS CITAT: Det är tufft utan luft.
DAGENS ROLIGASTE: Blev glatt överraskad förut.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback