Tandläkare och skola.

Pappa kom in och väckte mig vid sex ^^
Låg kvar i sängen för jag var trött som bara den!
Masade mig upp iaf tillslut, klädde på mig, åt frukost, pratade lite med pappa och siv, sminkade mig och borstade tänderna ! =)

Satte och i bilen, iskallt var det!
Åkte till Karlstad och tandregleringen, var typ en halvtimme tidiga, det var svinkallt så vi gick upp och satte oss.
Kom tillslut in, pratade lite om tandställning och tänderna och de satte in små gummi bitar mellan tänderna som ska göra lite mer plats åt nån metallring som ska sitta där och dra baktänderna så att jag kan få tandställning sen.
Kan ju inte säga att det är skönt att ha dem där , gör ont och är irriterande, vill ta en tandpetare och ta bort dem!

Efter det åkte vi och handlade lite, köpte nya kläder :



+ underkläder.

Köpte lite scrap booking saker oxå ^^
Skräll =)

Sen åkte jag till skolan.
Och sen hem!

Ska vila en stund för jag är skit trött!!



Min nya mössa =)



Jag idag :P


Tiger min bebis!<3

DAGENS VILL HA: Svar på vissa mail!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne, tröja
DAGENS FRISYR: utsläppt ;)
DAGENS LÅT: Markus Fagervall - If You Don't Mean It
DAGENS PLANER: Övörösa Micke med pussar och kramar! (a)
DAGENS SAKNAD: Micke! Dagen har gått seeeeeegt!!  
DAGENS DUMMASTE: Att jag har ont i tänderna pga gummi sakerna mellan dem! =(
DAGENS MISSLYCKANDE: Såg mig inte för och satte mig på en blöt bänk =S
DAGENS DROG: Tiger <3 och Micke så klart!<3
DAGENS KÖP: kläder och scrap bookning saker och en drick yougurt eftersom jag inte får äta en del saker och jag var hungrig ^^
DAGENS GODIS: Får inte äta det när jag har gummi sakerna i =/
DAGENS HUMÖR: Trött och glad!
DAGENS CITAT: glöm det förflutna, tänk på imorgon, lev idag!
DAGENS ROLIGASTE: Hmm, retades med pappa ^^

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback