Sjuk =(

Är hemma och förkyld, tråkigt!


SÖNDAG:
Vaknade efter elva igår, åt frukost och åkte och handlade.
Grejede lite med hinduismen, vill ha klart den nu ;)
Satte igång med maten, köttfärslimpa, potatis, brunsås och grönsaker.
Gott gott var det.

Måndag:
Jag var hemma från skolan, förkyld =(
Låg i soffan inlindad i filten och kollade på tv.
Micke jobbade över och var hemma vid sex.
Åt resterna av köttfärslimpan :P
Kollade på film, eller ja halva för det visade sig att vi redan hade sett den ^^
Kollade på Law and order sen kollade jag på csi ny.
Gick och la oss rätt så tidigt. Låg i Mickes famn, det är så gosigt! <3

Tisdag:
Idag skulle jag egentligen till tandregeringen men ringde och avbokade det, ska dit den 29:e ist.
Inget kul att vara där när man är förkyld så.
Idag bakade jag kolakakor, i fredags bakade jag en tigerkaka och i lördags bakade jag kladdkaka så vi har mkt sånt här nu ^^ men det är gott! :D
Sitter just nu i soffan med den bärbara i knät och kollar på Diagnos Mord.

//Liinda

Kommentarer
Becka säger:

jag saknar dig.. jag hade hoppats att du skulle höra av dig när du hade tid <3 jag ska inte göra nått särsklit denna helgen så du vet om du vill alltså, har så mkt ja vill berätta, måste få prata med nån.. <3

2009-01-21 | 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback