Skola, affärer, buss, Malin & Robin =)

Skola idag igen då, höll på med hinduismen idag med.
Hoppas kunna blir klar med den nästa vecka eller något.
Kom igång lite på bilden med. =P

På lunchen kom Chrille in och pratade lite, var ett tag sen nu =)
Sen när han hade gått så fortsatte jag med hinduismen... ^^

När vi slutade så följde jag Marie till bussen, men eftersom jag skulle vänta på bussen till tjugo i tre och jag hade bestämt mig för att kolla i affärer fortsatte jag in mot centrum.
Kollade i djuraffären efter koppel + rot till malen  men de hade inget bra där heller, får väll kolla i Karlstad någon dag...
Hinner inte imorgon för jag ska till skolan efter tandregeringen, ska bara in en snabis på fbk shoppen (a)

Gick till konsum och kollade lite i affection och kappahl =P

Sen gick jag och köpte godis och gick till bussen där jag träffade Malin =D
Pratade lite om saker ;)
Sen skulle hon med tåget <3

Träffade Robin också, kull att se dig igen =)
Har tjatat lite med honom på msn och via sms en stund också!
Det kommer att ordna sig Rob!


Träffade Jossan lite med, kuligt att prata lite =)
Sen kom bussen hoppade på den både jag och Jossan, satt och tjade en stund till.

När jag kom hem till pappa så åt jag lite ravioli det var mumms!
Sen så spelade jag lite GH med Marcus och sen hamla jag här xD

DAGENS VILL HA: Nya kläder.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och tröja.
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS LÅT: Hot in here - Kevin Borg
DAGENS PLANER: Ska ta ett bad ^^
DAGENS SAKNAD: Micke & Tiger =(
DAGENS DUMMASTE: Att jag var så hungrig imorse!
DAGENS MISSLYCKANDE: inget faktiskt
DAGENS DROG: ipden!
DAGENS KÖP: frukost och godis.
DAGENS GODIS: Djungelvrål =D
DAGENS HUMÖR: Trött, lite irriterad och glad.
DAGENS CITAT: håll mig hårt eller släpp mig helt! (passar bra till ER)
DAGENS ROLIGASTE: Hmm vet inte ^^

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback