Kevin Borg! <3

Hade ställt klockan på åtta, men låg kvar i sängen ett tag.
Ringde mamma och tjatade, gick och la mig en stund till, gick upp igen ^^
gjorde mig iordning och gick ut till bilen.
När vi hade kommit till dalslandsmotor ringde Patti och då ville Zandra följa med, kulkul!

När vi kom till Trollhättan så gick vi först och kollade i affärer och åt på mcdolnads.

Gick in och spanade in scenen och ställde oss och trängdes för vi skulle ABSOLUT ha en plats längst fram!
Kom längst fram och stod där i en och en halv timme, köpte skivan + Kevins singel!
Tillslut kom de iaf,
först ut var Robin men gitarren i handen och två låtar, kollade på publiken och pratade med dem.
Sen lilla Alice (måste säga att jag fick en chock när jag såg henne, jävlar vad smal!) sjöng en låt, pratade med publiken, tog i händerna, vinkade och pekade när hon sjäng.
Sen kom allas vår egen glädjespridare Kevin, har aldrig hört så mycket skrik!!!
Han sjöng 2 låtar, pratade med publiken, tog kort, lät publiken sjunga med, drog med oss för att sjunga, kollade in i kamrerna när man skulle ta kort, skrattade, dansade (Alice gick bara runt och Robin satt på stolen), hoppade, ni vet hans lilla hopp ;)
Började skaka när han kom ut, ojojoj säger jag bara!
Det syns på en del kort kan jag ju säga!

Sen var det dax för signering, först gick jag och Zandra på jakt efter en blomaffär men det fanns inte, fick iaf tag på en blomma, sprang iväg till kön (som vi stog i, i två timmar eller nått xD )
När vi var framme vid bordet sprang Kevin iväg (han skulle på toa) Så vi stod där med Robin och Alice passade på att ta lite kort och så.
Robin passade på att kladda på bordet lite ^^
Sen kom iaf Kevin tillbaka och skulle signera hans singel till en tjej som var före men såg att jag skulle ta kort så han tittade rakt in i kameran tills jag hade tatt kort!
Min tur framme hos Kevin, han frågar hur det är och jag bara bra och här får du (räckte fram blommorna)
då fick jag en KRAM!!!
Sen signerade han skivan och jag nämnde "tjejerna i forumet" ;)

Kevin var verkligen helt underbar på alla sätt, han var lika glad hela tiden mot alla,
han sjöng huuuuuuuur bra som helst, han fick alla att känna sig delaktiga och drog med oss i låten.
Hade ögonkontakt och var lika mycket på alla sidor, dansade , ni vet hans coola moves!
Han var trevlig och vääääälidgt glad!
Visade att han trivdes och hade kul!
Tog kort på publiken och så!

Bilder finns på MickesLiinda @ bdb!!

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback