Hemmastudier.

Sitter i soffan med laptopen i knät och skriver om hinduismen, ska göra klart den idag tänkte jag, ska skriva nyhet också =P
Just nu skrivet jag om korna som är heliga ^^


Tänderna är ännu värre idag, kunde bara äta ägg till frukost för det var de lättaste vi hade att tugga ^^
Får väll leva på ägg och youghurt tills på tisdag, hoppas det blir bättre iaf.
Tandläkaren sa det att det kommer att göra ont i helgen och att jag kan få huvudvärk, men det skulle bli bättre sen.
Äter lite glass oxå typ det enda jag kan äta nu, jävla gummi saker :@ men vill man vara fin får man lida pin..!!
Ska dit upp på tisdag och ta ur de blåa gummisakerna mellan tänderna och få en natt tandställning som jag ska ha i ett halv år sen får jag en räls ( ='( ) som jag ska ha i ett år (gött att jag inte ska ha den i flera år iaf! )

Glömde mina scrap booking saker i bilen igår som jag köpte i Karlstad.
Pappa ringe förut och sa att han hade tagit in dem så de inte blev skadade. TACK!

Nu håller vi på att tvätta = ) Ska äta soppa idag för jag kan ikke äta nått xD
Får tugga med framtänderna och knappt det går. =/

DAGENS VILL HA: Ut grejerna mellan tänderna!
DAGENS KLÄDSEL: mjuksbyxor linne och tofflor
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS LÅT: LeeAnn Rimes - Life goes on
DAGENS PLANER: Tvätta, äta, slappa
DAGENS SAKNAD: Inget än :P
DAGENS DUMMASTE: Kan inte äta pga tänderna :@
DAGENS MISSLYCKANDE: -
DAGENS DROG: Micke <3<3
DAGENS KÖP: Nothing
DAGENS GODIS: Äter isglass :P
DAGENS HUMÖR: Glad lycklig <3
DAGENS CITAT: Lev livet idag, imorgon kan det vara för sent!
DAGENS ROLIGASTE: Massa saker!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback