Dagen =)

Vaknade först klockan sex men var så trött så jag somnade om, Micke väckte mig sen igen då fick jag palla mig upp för jag hade ca fem minuter på mig att göra mig klar ^^
Stack iaf iväg och till bussen.
Gick till skolan i vind och regn! Usch säger jag bara!
Var i skolan, gjore inte nått särskilt faktiskt,

Efter skolan gick jag och Marie till station,
hoppade på den jävla bussen, fick en ny HATAR dem,
sätena är så jädrans hårda!!

Gick till mamma och tog ut hundarna, de blev skit glada,
Ana var så go när Patti kom och ropade på dem när vi var på väg in,
Släppte både Ana och Phil, vågade inte riktigt med Novisen.
Phille sprang direkt till Patti men Ana visste inte riktigt hur hon skulle göra springa till Patti eller stanna med mig ^^
Tillslut sprang hon iaf till Patti men kom direkt tillbaka till mig.
Sötfia <3

Gick hem och satte mig vid datorn och tog det lungt ett tag tills Micke kom hem,
för då lagade vi mat och kollade på film den var faktiskt bra. =)
Somnade nästan i Mickes famn, det är så himla gosigt och tryggt.

I morgon ska jag till skolan och plugga :P
Sen ska jag hem och sen ska vi till Säffle och grejsa lite.
På torsdag har jag och Micke vart tillsamans i 16 månader <3
På fredag är jag ledig ska bli gott att få sova ut lite!

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback