Ännu en lördag!

Idag sov jag till elva! Gott var det!
Hade ont i tänderna när jag vaknade , inte lika ont som igår dock, skönt att det blir bättre!
Tog tablett iaf och har kunnat äta rätt så mkt idag, hoppas jag inte kännder nått imorgon!

Har till och med ätit godis idag =D

Dagen har vart ganska lugn, har spelat sällskaps spel med Micke, kollat på film Sunes sommar, Miss secret agent 1 & 2, ätit mat och bara slappat och myst <3

Skulle egentligen ha åkt till svärföräldrarna idag men det blev inget, för svärmor är förkyld och vi vill inte bli smittade.
Krya på dig Anita!

Har gjort klart arbetet om hinduismen idag med.
Blev 30 sidor, ska skriva ut dem sen ^^

Tiger hade all hö kvar i sin aktiveringsboll när jag var här sist och nu när jag kom in typ 20 min senare var allt uppätet.
Matvrak! =)

DAGENS VILL HA: Mer snö!
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar och linne.
DAGENS FRISYR: utsläppt och lockigt
DAGENS LÅT: Does yout mother know - Robin B
DAGENS PLANER: Sooova sen ^^
DAGENS SAKNAD: En katt!
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS MISSLYCKANDE: -
DAGENS DROG: Glass (a)
DAGENS KÖP: Nothing
DAGENS GODIS: Ostbågar (a)
DAGENS HUMÖR: Glad, trött
DAGENS CITAT: Det förflutna är inte framtiden!
DAGENS ROLIGASTE: Allt <3

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback