Utökat familjen!

Nu har jag kommit hem från tandläkaren, var med mamma ute en sväng med.

När jag kom till tandläkaren visade det sig att vi inte bara skulle prata, passade på att laga ett hål också.
Jag som är livrädd för sprutor och alltid fått panik annars tog till lugnet med lite avslappnings övningar som tandläkaren och sköterskan hjälpte mig med, så jag tog bedövningssprutan UTAN lugnande medel!
Då blev jag faktiskt lite stolt över mig att jag vågade det. :D
Nästa gång ska jag dra ut tanden som ska ut för att de andra ska få plats riktigt! Fast då ska jag få lugnande inte för bedövningens skull utan för att det kunde kännas obehagligt just för stunden så att då var det bättre om jag var trött enligt tandläkaren!

Efter tandläkaren åkte jag med pappa,siv och marcus till 45:an huset, var inne och kikade på lite kläder, köpte dock inget till mig utan köpte till Micke ;)

Stack in på sjuraffären och köpte 4 fiskar, jätte små skalarer är typ tre centimeter eller nått såmt jätte små och söta!
Köpte även två guppyhanar då det är fiskar som inte vart riktigt snälla mot de andra ^^

Åkte med mamma till Eva en sväng och glodde på oriflame saker :P

Ska till henne sen på oriflameparty ^^
Kulkul om det kommer några folk. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback